BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 19., csütörtök

Itthon


Sziasztok!

Hazajöttem. A nyaralás alatt sajnos nem volt alkalmam internetközelbe jutni de így is írtam két fejit amit majd nemsokálra be is gépelek!
Most elég késő van (23:00) így néhány napon belől lesz friss, ma már inkább csak pihenek mert "kissé" elvagyok fáradva!
A két fejit a Balaton partján napozás közen írtam és majd remélem tetszeni fog nektek bár nagyon keveset írtam mert annyi látnivaló és program volt a tó partján! Minsdenkinek ajánlom mert nagyon jó! Kissé még mindig hatása alatt vagyok! :)
Mindenkinek jó kirándulást és pihenést kívánok így előre a nyárra! (de persze jelenkezem ezután)
Sziasztok!
(most megyek kipenem magam és újult erővl kezdem a blogolást néhány napon belől)
Szerintem hétfőn lesz friss vagy vasárnap mert mindenki menjen pihizni (aug 20. stb)
Legkésőb hétfőn extra hosszú feji!
Puszi
Esme


1 megjegyzés:

Klodette írta...

Szia. :)

Üdv újra idehaza. :):)
Már nagyon várom az új részeket, habár most én is nyaralok, de olvasni fogom, hogy ha felteszed. :):)
Pudzi
Klau