BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 17., péntek

Egy kis játék :D

Sziasztok!

Mivel a friss egy "kicsit" késni fog találtam ki egy kis játékot a díjak a következők: :P
1.helyezett: Kap két fejit egyszerre egy héttel a friss időpont előtt vagy megírhat egy fejezetet a töriből amit én folytatok
2.helyezett: Egy fejezet egy héttel a friss előtt / két ízelítő vagy írhat egy novellát a blogra
3.helyezett: Kérhet a blogjára tőlem új dizit vagy egy fejlécet,képet/ egy ízelítő e-mailben
Tudom nem nagy dolgok de remélem örülni fogtok neki! Na és akkor a feladat:

Ez végül is egy feladatsor:
1.Állapístd meg ki van a képen:




















Írjatok egy nevet! (Pl:Kristen Stewart, ja és nem ő az csak példa)

2.Válaszolj a kérdésekre:
A történetenben ki Riley édesanyja?
Mi Riley teljes neve?
Melyik színész játsza Victoriát és Bree-t?
Mikor született Xavier Samuel?(év,hónap,nap)

3. Ki ő?

Egy nevet kérek!

Akkor:
1 pont a felismerésért! (felső kép)
5 pont a 2.feladatért
1 pont az utolsó feladatért

Na ez pont úgy néz ki mint az én töri dogám! =)
:P
Akkor a megoldásokat erre az e-mail címre várom:
imrecsilla@citromail.hu

Légyszíves áttekinthetően oldjátok és küldjétek el! :)
Ha döntetlen lenne akkor az időpontot nézem meg és aki hamarabb küldte az kerül első helyre.
Jelentkezési idő:
2010.o9.24.
Várom jelentkezésedet!
Puszi
Esme

Ui.: Komizni még mindig lehet a régi a bejegyzéseimre! :)

Utólagos módosítás:
HATÁRIDŐ:
2010.09.29.

4 megjegyzés:

Lilimooo írta...

Szia!

Én neveznék! Vagy azt is mailban lehet? :P
Na, én szeretnék nevezni. :)
Puszi Lilimooo

Esme írta...

Szia!
Itt is lehet jelentkezni de e-mailban küldd el a megoldást! :)
Köszi hogy jelentkezel!
Puszi
Esme

Jandi írta...

Szia! Jelizek én is!
Majd küldöm az e-mailt!

Jandi

Esme írta...

Szia!
Örülök hogy ennyire tetszik a játék!:)
30-án megtudjátok hogy ki hányadik lett!
Válaszoltam e-mailben is mindenkinek!
Puszi
Esme