BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. szeptember 4., szombat

Ünnepi friss!:) 10.fejezet

Itt van a 10. feji! Mint mindig,késve! :( Sajnálom hogy megvárakoztattalak titeket! De ez most ünnepi friss! Ma van a szülinapom!

A feji után írtam egy szöveget ezzel kapcsolatban! De most ez nem lényeg olvassatok!!!!

10. fejezet: Clare meghalt?

Riley! Mit csináljunk egész nap?- panaszkodtak Shelly-ék.
-Igazán hoztam nektek DVD-ket. Nézzetek meg néhány filmet és az éjszaka folyamán elmehettek erről a helyről, de nagyon fontos hogy az embereknek ne tűnjön fel a vámpírok jelenléte.És persze vadászhattok is.- mondtam nekik. A vadászat szó hallatán felcsillant a szemük, de az már nem tetszett, hogy nem mozdulhattak ki.- amíg én Victoriával voltam ők addig beszélgettek és persze nézték a DVD-ket. Ekkor ők elfordultak tőlem és hagytak, hogy azt csináljam, amit akarok ez egy jó tulajdonságuk volt. Kimentem az épületből, becsuktam az ajtót és nekidőltem. A gyász elborított. Clare meghalt. Legalábbis Victoria ezt mondta. De miért is hazudna nekem? Tehát biztosan igaz. Valahogyan csak álltam ott az épület mellett és mintha egy darab hiányzott volna belőlem. Clare érintése, szavai mindig is hiányozni fognak. Még a temetését sem tudom hol lesz. És nem is mehetek még emberek közé. De utólagmegnézhetem a számomra legfontosabb ember sírját. Ekkor már a földön ültem. Nem tudom, hogyan de elvesztettem az irányítást magam felett. Néztem, ahogyan a nap elhalad az épületek fölött és kezd lenyugodni. Tehát ma még két ember életét kell elvennem és még néhányat megölnöm. Ez volt a legrosszabb a vámpír létben. Beszóltam az épületbe hogy jöhetnek a többiek is vadászni, sétálni. Csak kikötöttem nekik hogy reggelre mindenképpen legyenek itt. Bólogattak. De már szinte meg sem hallották, amit mondani akartam, mert annyira mehetnékek voltak. Bár megértem őket. A vámpírélet nem könnyű. Nekem legalábbis. Én Victoriával fogok találkozni a tegnap esti sikátorban és kíváncsiságból majd rákérdem a temetésre. De miért nem mondta? És miért halt meg?
Legbelül éreztem Victoria hazudott nekem.

1 óra múlva:

Már legalább 50 perce várakoztam Victoriára. Biztos valami fontos dolga akadt vagy a Culleneket akarja lerázni magáról.De nem jött el a találka helyünkre. Clare halála megintcsak rejtély marad számomra... Vajon ő tud valamit? Miért titkolózik? Ezekkel a kérdésekkel a fejemben mentem vissza a többiekhez.D e eszembe jutott hogy Shellyék unatkoznak. És persze most nem tudom kiket váltosztassak át. Egy könyvesboltot vettem célba és még mielőtt kiérne a rendőrség leszedtem a polcról annyi könyvet amennyit csak lehetett.Biztos örülni fognak neki.

Shelly szemszöge:

Rileynak nagyon örültünk,miel rengeteg könyvet hozott magával.Éjszaka viszont kimentünk a városba és vadászta Adammel. A többiek addig valamit szórakoztak.Ők már eleget "ettek".Amikor megcsapott az utcán álló eladó lány illata elvesztettem a fejem. Adam nem vett levegőt így tudatva velem hogy átengedi a lányt nekem. Elfutott az ellenkező irányba. Én egyedül maradtam de egyébként sem érdekelt mert a köd elborította a fejem. Nem tudtam másra figyelni.A raktárépület tetején állva helyezkedtem a
megfelő pozícióba hogy ráugodhassask a lányra. Mendjuk semmi esélye se lenni elszaladni sem. Amikor megéreztem hogy hogyan robog az vér ez ereiben már nem tartott vissza semmi. Rávetettem magam a lányra. Sikoltott egyet azutén már nem maradt ereje semmihez sem. De én ahogy ő gyengül és fogyott belőle a vér én úgy erősödtem. Többet nem vadászhatok ma, mert egy idő után feltűnő lesz az ember eltűnések. És tovább kell költöznünk. Legalábbis Riley ezt emlegette néha. Miután eleget ittam a lányból otthagytam testét. Kissé sajnáltam, de hogy éhen ne haljak muszáj volt. Visszamentem a "házba". A többiek már mind ott voltak és olvastak. Kezdett hajnalodni ezért nem mehettünk ki. Felkaptam egy könyvet a földről és elkezdtem olvasni. Valami hülye krimi volt, de a gondolataim egy részét elvonták a szomjúságról. Egy rendőrről szólt aki a városban nyomoz felesége gyilkosa után. Ez nem volt valami nagy szám. De lekötött. Csak annyit vettem észre hogy Riley kioson a raktárépületből...

Na és itt van amiről "beszéltem":
Akárki akármit kérhet.Persze ne hülyeségeket.
Én ilyenekre gondoltam:
- meglepi feji
- novella a történethez kapcsolódóan
- egy kis verseny az oldalon (díjakkal)
- Ízelítő küldés e-mailban
stb.
Mit szóltok hozzá?
Legyetek kreatívak és megpróbálom megvalósítani. :) ;)
Ja és a törivel kapcsolatban is szívesen várom az ötleteket.
És adnátok nekem egy szülinapi ajándékot?
Minnél többet komizzatok. Nekem az elég. :)
Puszi
Esme

6 megjegyzés:

Jandi írta...

Első komi!
BOLDOG SZÜLINAPOT! Tra-la-la...
Nagyon tetszett! Ugye Clare nem halt meg? Az a bolond Victoria... Megérte várni! :) Hogy elütik az időt ezek a vámpírok!
Én kérhetnék esetleg egy kritikát? Ha lehetne...

Esme írta...

Szia Jandi!
Örülök hogy tetszik!
Persze mindjárt megyek olvasni!
Nyugodtan kérhetttek bármit! Mondtam!
Mindjárt írok valamit csak először elolvasgatom a blogod!
Puszi
Esme

Klodette írta...

Szia. :)

Boldog Születésnapot!!!!! :):)
A mosásban kicsit összementél, megint egy évvel öregebb lettél. Ne félj, jön még télre tavasz, ennyi idős is csak egy évig maradsz. :);)

A fejezetről: Imádtam. :) Megérte ám rá várni az már biztos. :):) Rilye karakterét a csúcsra fejlesztetted de komolyan. A könyvekben nem sokat tudunk meg róla, de te olyan jól megírtad. :)
Kíváncsi vagyok hogy Victoria mit fog tenni ezek után? ???
Sok puszi
Klau

Ui: Egy novella mondjuk, vagy egy kis ízelítő jó lenne :):)

Esme írta...

Szia!
Klaudya nagyon köszönöm!!!Aranyos kis vers!
Örülök hogy ennyire tetszik bár elsem hiszem!:)
Ja és a novellán még dolgozom. De már a vázlata kész van! :)
Ízelítőt pedig minden alkalommal a jobb oldali sávban találsz! (a rendszeres olvasók alatt)
Remélem ilyenre gondoltál!
Puszi neked is:
Esme

Lilimooo írta...

Szia!

Először is: Nagyon Boldog Születésnapot! Sok ilyet még Neked! :P

A fejezet nagyon jó lett, nekem nagyon tetszett.
A vámpírok nagyon jó szórakozást találtak! :D
UI: Szerintem lehetne egy novella, vagy esetleg egy verseny. :D
Mégegyszer Boldog Szülinapot!
Puszi Lilimooo

Esme írta...

Szia!
Kösziii!
Annyira örülök hogy tetszik és komiztok és örültök a kis játéknak!
A novellát már Klaudya is kérte ezért már készülőben van!Versenyre is rákerül a sor nemsokálra! :)
Mégegyszer köszii!
Puszi
Esme