BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 6., vasárnap

1.fejezet: Egy átlagos nap a suliban

1. fejezet: Egy átlagos nap a suliban

Sziasztok! Ez most ilyen bevezető jellegű nem akartam egyből izgalmakkal kezdeni de azért a végén van egy kis érdekesség. Puszi: Esme

- Riley gyere le a szobádból!- kiáltotta anyám a földszintről már vagy ötödszörre.

- Megyek Anyu!- kiáltottam vissza. Anyukámat Clare-nek (kler-nek) hívták. Apukám már régen meghalt mielőtt megszülettem volna. Nem sok emlékem volt róla, de nagyon hiányzott. Bár anyu mindig mindent megtesz, értem pedig már 18 éves vagyok.

- Riley Biers máris gyere le! Iskolába kell indulnod!- halottam-anyám hangját. Most felkaptam a táskámat és lementem, mert már el voltam késve a suliból. Anyu már finom pirítóssal várt a konyhában.

- Végre lejöttél Riley! –mondta, de nem haragudott annyira rám. Megettem a reggelimet és azután elindultam az iskolába autómmal. Egy egyszerű régebbi típusú Ford kocsim volt, amit még 17. születésnapomra kaptam anyámtól. De nagyon örültem neki mivel magamnak nem igen tudtam volna ilyet enni saját pénzemből. Bementem a Seattle-i iskolámba és máris ismerős arcok mosolyogtak rám. Flora és George már ott állt az iskola ajtójánál, de azért engem megvártak. Becsengettek. Mindenki elindult, de ők bevártak engem.

- Szia Riley! –köszöntöttek egyszerre.

- Sziasztok! –köszöntem vissza nekik. A mai nap nehéz lesz matematika, testnevelés, biológia és még irodalomból is írunk egy tesztet. Barátaim is sokat tanultak a Jane Austen kötetek tesztjére, de nem túl sokat jegyeztek meg belőle, de azért tudni fogják biztos. Elindultunk a matek terem felé hármasban. Ott találkoztam Lizzy-vel, akivel itt együtt ülök.

- Szia Lizzy!- köszöntöttem. Ő is visszaköszönt, de éppen bejött a tanárunk Mr.Warner. Leültünk a teremben. A mai órán új anyaggal ismerkedtünk, meg ami persze nagyon nehéz volt. De szerencsére még a következő órákon is ezt tanuljuk, és nem írunk dolgozatot. Szünetekben beszélgettünk a többiekkel. És átöltöztünk tornaórára. Az öltözőben megismerkedtem Louis-zal, aki most költözött ide Seattle-be. Testvérével Norah-val ide járnak iskolába. Közben bementünk a tornaterembe mikor mi még beszélgettünk a testneveléstanárunk lépett be az ajtón. Norah is odajött hozzánk. Akit szép, de kissé félénk lánynak ismertem meg. Az órán a tenisz szabályaival ismerkedtünk meg így kár volt átöltöznünk. A jövő órán ismét a tenisszel foglalkozunk csak akkor már gyakorlatban.

Biológia óra és irodalom teszt után:

Elköszöntem újonnan szerzett barátaimtól és beültem az autómba. Hazafelé megálltam néhány boltnál és bevásároltam a szokásos főzéshez szükséges alapanyagokat. Hazaértem. Mi a város szélén éltünk anyámmal. Ő tanítónő volt a helyi általános iskolában. Kiszálltam az autómból, elővettem a táskámból a kulcsomat és kinyitottam az ajtót. Már megszoktam, hogy egyedül kell lennem délutánonként, amikor ő dolgozik. Hozzáfogtam ebédet főzni magamnak. Nagyon egyszerű ételeket készítettem magamnak mindig. Ma éppen pizza alap volt itthon és azt készítettem el. Megebédeltem. Elmosogattam és hozzáfogtam a leckéimhez is. Anyu éppen ekkor jött haza. Már esteledett.

- Szia, Anyu!- köszöntöttem.

- Szia Riley!- mondta Clare. Megbeszéltük ki mit csinált a mai napon és közben elkezdte főzni a vacsorát. Hiszen a délutánom nagyon hamar eltelt. Nagyon finom illatok szállingóztak a konyhából. Lementem, mert már készen volt vele és én is házimmal már csak zenét hallgattam. Ma a kedvencemet bélszínt készített vacsorára. Elfogyasztottuk a vacsorát Anyu megnézte a híradót azután pedig együtt egy krimit, ami egyikünknek se igazán tetszett. Lezuhanyoztam és aludni tértem, de mielőtt lehunytam volna a szemem egy nagy vörös dolgot láttam elsuhanni az ablakom előtt…..

Remélem tetszett nektek. Légyszi komizzatok! Építő kriikát is szeretnék kapni! Puszi: Esme

4 megjegyzés:

Betty írta...

Szia. Egész jó lett a fejezet. Csak annyi a gond, hogy Riley-nak Biers a vezetékneve.
Am jó lett. Várom a kövit.
Puszi: Betty

Névtelen írta...

Nagyon jo az alap tortenet, es az elso fejezet is tetszik.
Varom a kovit.

Klodette írta...

Szia. :)

Nekem nagyon tetszik az alaptörténet, mert mióta láttam az Eclipse bemutatókat kíváncsi lettem Riley történetére. És most jön ez. :):)
Nagyon örülök neki. :):)
Egy hiba: Riley Biers a neve ebben igaza van Bettinek, de a többi pazar, nekem nagyon tetszik.
Örülnék, hogy ha benne lennél egy linkcserében.
Kérlek nálam válaszolj hogy ha igen. Remélem nagyon. :)
Csak így tovább, lett egy új rendszeres olvasód. :):)
Üdv: Klaudya
A blogom: www.stories-of-the-volturi.blogspot.com

Esme írta...

Sziasztok!
Elnézést a hibáért ki is javítottam!
Örülök hogy tetszik nektek!
Próbálok továbbra is jókat írni!
Köszönöm a rendszeres olvasókat és persze hogy cserélek!Puszi: Esme

Ui:
Nagyon nagyon örülök hogy tetszik! Elsem hiszem!