BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 20., vasárnap

3. fejezet: Eltűnések 1/2

Sziasztok sajnos most csak ennyit tudtam írni ígérem bepótolom amint hazajöttem. Az ötlet már megvan csak le is kellene majd írni. Amikor hazajövök (26-án) egy extra hosszú fejit kaptok.

Remélem erre is kapok azért néhány komit. :-)
Ezt nevezhetjük akár ízelítőnek is mert sajnos nagyon rövidke lett.

3. fejezet: Eltűnések

Este az ágyamban nyugtalanul forgolódtam. A vörös nő járt a fejembe és a vámpírok. Clare már régen alszik, én pedig ne tudom lehunyni a szemem. Amikor végre elaludtam nagyon rosszat álmodtam a vörös nő állt Clare-rel szemben kivillantotta tűhegyes fogsorát és rávetette magát Clare-re. Ekkor riadtam fel álmomból. Az este folyamán már nem volt több álmom túlfáradt voltam még álmodni is. Megviselt az előző nap nagyon. Reggel ébredéskor még mindig a tegnapi nap hatása alatt álltam. Clare már elment dolgozni és megfogattam nem fogok némi vámpírlegendák és egy nő miatt magamba fordulni. Felkeltem, lezuhanyoztam és megreggeliztem. Csak egy szendvicset dobtam össze. Nem voltam nagyon éhes. Evés után felkaptam a táskámat bezártam az ajtót és elindultam az iskola felé. Néhány perc múlva megérkeztem barátaim beszélgettek közben néhány rám pillantott. Tekintetük elég zavart volt. Nem tudták, hogy mi bajom volt tegnap? Összekaptak valamin? A fejem tele volt kérdésekkel, de nem csak velük kapcsolatban. Riley ezeket verd ki a fejedből. Egy kis hang megszólalt bennem hogy mit fogadtam meg reggel, így hát azon gondolkoztam, hogy meg kellene hívni barátaimat egy vacsorára. Biztos eljönnének és nekem pedig nem kellene semmi máson gondolkodni csak rajtuk és kiüríteni a fejemet. Átmehetnénk más városba is enni, vásárolni és kirándulni. Talán megnézhetnénk a tengert Forksban azt mondják nagyon szép. Mióta az eszemet tudom mindig itt laktam mellette mégsem mentem el. És utána pedig vacsorázhatnánk Port Angelesben. Ott olcsóbbak az éttermek és kevésbé zsúfoltak. Közben becsengettek és barátaimmal közös órám a matematika következett. Most Norah mellett ültem, mint mindig. Az órán kevésbé nehéz dolgokat tanultunk én már megértettem rögtön. Sok valaki nem volt így vele. Letelt az óra a szabály elmagyarázásával ás néhány példafeladattal. Kicsengettek. Ki sütött a nap kimentünk az udvarra a többiekkel.

5 megjegyzés:

Esme írta...

Komikat várok hogy nagyobb legyen az önbizalmam a kövi fejihez!Na most megyek! Puszi: Esme

Klodette írta...

Szia. :)

Ez tényleg picike lett, de egyáltalán nem baj, mert a kevesebb néha több. Szerintem ez pontosan így lett jó. :):)
Riley bizonytalansága, meg az ahogy próbálja kiverni a fejéből a dolgokat, pontosan a szörnyű jövőt vetíti előre.
Nekem tetszett.
Várom a következőt. :)
Üdv: Klau

Esme írta...

Köszi Klau!
Örülök hogy tetszik neked!
Próbálom hozni gyorsan a kövit!

Lilimooo írta...

Szia Esme!

Tény, hogy rövidke lett, de szerintem nagyon jó lett ez is.
Puszi Lilimooo

Esme írta...

Szia Lilimooo!
Hát igen sajnos rövidre sikerült mert siettem és nem is akartam elkapkodni! De már írom a kövit nemsokára fent lesz!
Puszi: Esme