BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 14., szerda

5. fejezet: Eltűnések



5. fejezet: Átváltozások

Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam a fejit! :( De azért jó olvasást hozzá! :)

/Victoria szemszöge/

Éppen egy sikátorban voltunk Riley-vel és néhány embert változtattunk át. Riley nagyon nehezen bírta. Nehéz volt neki ellenállni a vér illatának. Mikor ajkaimhoz ért a vér és a számban éreztem a vér ízét nekem is nehéz volt. De nem nagy baj, ha nem állom meg van elég alapanyagunk a hadsereghez. Ez az egész egy hónap múlva Riley feladata lesz, és két hónap alatt állandó létszámot kell neki létrehozni. Az újszülött vámpírokkal kapcsolatban minden döntés az övé lesz. Ki kell játszani a Cullenek erejét, és ebben segít nekem Riley. Ma éjszaka több mint 5 embert változtattam át. Riley feladata már ezeknek a kordában tartása. Az első hónapban még segítek neki, de a döntéseket ő fogja hozni. Nagy feladata lesz számomra.

/Clare szemszöge/

TERRORBAN TARTJÁK SEATTLE-T A GYILKOSSÁGOK

Ez kevesebb, mint egy évtizede mióta Seattle városa volt a vadászterülete a legtermékenyebb sorozat gyilkosnak, aki valaha is előfordult az Egyesült Államok történelmében. Gary Ridgway, a zöld folyói gyilkos, akit 48 nő meggyilkolásán találtak bűnösnek. És most Seattle-nek szembe kell néznie egy újabb rémisztő szörnnyel. A rendőrség nem nevezi egy újabb keletű sorozat gyilkos munkájának az emberöléseket és eltűnéseket. Nem még, legalábbis. Vonakodnak, hogy a mészárlást egy egyén vitte volna véghez. Ez a gyilkos-ha valóban egy személy. Egyedüli felelőssé tehetnék az elmúlt 3 hónap eltűnéseiért és 39 összekapcsolt gyilkosságért. Összehasonlítva Ridgway 48 embert ölt meg 21 éves szakasza alatt.

Ha a gyilkosságokat egy emberrel kapcsolják össze, akkor ő az amerikai történelem legveszedelmesebb gyilkosa.

A rendőrség azt is feltételezi, hogy banda tevékenységek is szerepet játszanak. Ez az elmélet támogatja az áldozatok számát, de úgy tűnik, nem minta alapján követik el őket. Jack a Rippertől egészen Ted Bundy-ig a sorozat gyilkosságokat csatolják egy hármas kombinációhoz kor, nem, faj. Ebben a bűnözési hullám áldozatai 15 éves kitüntetett diák Amanda Red egészen a 67 éves visszavonult postásig Omar Jenesig. Áldozatok közt 18 nő és 21 férfi van. Az áldozatok faji szempontból különbözőek: kaukázusi, afrikai, amerikaiak, spanyolok és ázsiaiak. A kiválasztás véletlenszerűnek tűnik.

Minden áldozat égett volt és csak fogminta alapján sikerült azonosítani őket. Valamit használt a gyorsításhoz, benzint vagy alkoholt, de nincsenek nyomok erre utalóan még. A testeket nem rejtették el mindet gondatlanul kísérlet nélkül otthagyták.

Borzalmasabb hogy az áldozatok maradványai mutatják a brutális erőszak bizonyítékait-a csontok összekuszálva, eltörve, amit a bírósági orvos szakértők hiszik azelőtt történt, ami rámutat a sorozatosságra minden bizonyítékmentes kivéve a nyomokat.

Nincs újlenyomat, gumiabroncs nyom, hajszál. Nem voltak az el tünésekben gyanús észlelések. Ott vannak az el tünések maguk-az áldozatok egyikét se nézték könnyű célpontnak. Egyikük se szökevény vagy hajléktalan, akik könnyen eltűnnek, és nem hiányoznak senkinek. Az áldozatok eltűntek otthonaikból, négyemeletes lakásból, egészség klubból és esküvői fogadásról. Talán a leg meghökkentőbb: A 30 éves amatőr bokszoló Robert Walsh aki moziba ment a randiján a filmkezdés után a nő szembesült, hogy Rob már nincs mellette. A testét mindössze 3 óra múlva megtalálták. A tűzoltókat hívták az égő szemét színhelyére Drumpster-be 20 mérföldre onnan. Egy másik példa a gyilkosságokra: minden áldozat éjjel tűnt el.

És a legakasztóbb példa? Gyorsulás. Az emberölések közül 6 az első hónapban majd 11 a második hónapban történt. Egyedül az utolsó 10 napban 22 gyilkosság történt. A rendőrség nem került közelebb az első test megvizsgálása után se a felelős társasághoz. A bizonyítékok ellentmondóak, a darabok elborzasztóak. Egy gonosz banda vagy egy vadul élénk sorozatgyilkos?

Vagy valami más, amire még a rendőrség nem gondolt még?

Csak egy következtetés vitathatatlan: Valami visszataszító cserkészi be Seattle-t.

Ahogy az újságot fogtam kezeim elkezdtek remegni, könnyeim akaratlanul is záporoztak. Olyan volt mintha hasba szúrtak volna és utána egy hatalmas űrt hagytak volna a helyén. Riley már majdnem egy hete eltűnt. Az esély hogy megtaláljam a rendőrséggel szinte lehetetlen volt. De a reményt nem adtam fel. A holttesteket sajnos nem tudták azonosítani. Riley hol van? Mi történhetett vele? George és barátai látták utoljára. Sajnos a kudarc hogy már 3 napja nem találjuk megemésztett. Azóta aludni sem tudtam. Ekkor kopogtak az ajtón. Megpróbáltam rendbe szedni magam rendezni a vonásaimat. Charlie a forksi rendőrfőnök és a helyettese Mark volt.

- Jó napot Clare! –köszönt Charlie és Mark.

- Sziasztok! Mi lenne, ha tegeződnénk? –mondtam. Megpróbáltam kedves lenni, de túl szomorú voltam, hogy kedves legyek az emberekkel.

- Persze nyugodtan. –mondta Charlie. Megpróbáltam mosolyogni, de persze kísérletem kudarcba fulladt.

- Jöjjenek beljebb!- mondtam. Leültünk a székre. Charlie nagyot sóhajtott.

- Sajnálom Clare de nem találtunk semmi nyomot a fiáról. Egyelőre minden erőnkkel keressük, de elég kevés embert találunk meg az eltűntek közül. Azt sem mindet élve. Nagyon sajnálom. Továbbra is minden erőnkkel keressük a fiát. Most megyünk vissza a rendőrőrsre és megpróbáljuk minél több helyre kitenni a plakátokat. – mondta Charlie.

Ekkor felálltak mindketten és kikísértem őket.

Viszontlátásra!- mondtam.

Ekkor becsuktam az ajtót. Neki dőltem és könnyeim megint záporozni kezdtek. A veszteség hogy fiamat lehet, soha többé nem látom. Mintha hasba szúrtak volna és azután egy hatalmas űr keletkezett. Az űr egyre mélyebb lett idő közben. Zokogásomat nem tudtam abba hagyni. Ilyen már történt velem, amikor férjemet veszettem el. Ekkor az a szomorúság is rám tört. De fiam segítségével kihevertem. De most egyedül maradtam.

Sajnálom ez most elég szomorúra sikerült. A szavazásban Clare szemszöge is kapott néhány szavazatot ezért lett ez most az ő fejezete. Remélem nem baj hogy változtatom a szemszögeket.

Puszi: Esme

3 megjegyzés:

Klodette írta...

Szió. :)

Ez nagyon tetszett. :) Szegény Clare. :(:( MIlyen rossz lehet neki, hogy eltűnt a fia.
Viszont az nagyon tetszett, hogy Charlie-t is beleírtad. Így jobban kötődik a könyvhöz. :):) És az újságcikk is az Eclipse-ből van, igaz? ;)
Királyság. :)
Nekem nagyon tetszett.
Várom és várom a folytatást.
Pusziiii
Klau

Lilimooo írta...

Szia!

Ez is, mint a többi, szuper lett.:) Én is sajnálom Clare-t.:(
Az Eclipse-t én is láttam már, és nagyon-nagyon tetszik.
Siess a következővel!
Puszi Lilimooo

Esme írta...

Sziasztok!
Először is köszönöm hogy mindig komiztok és elmondjátok véleményeteket:)
Az újságcikket jól felismerted tényleg az Eclipse-ből van. Charlie a filmben is beszélt Riley anyjával ezért is írtam bele. Remélem nem baj sok szemszög van.A következő fejit már elkezdtem írni!
Pusziii
Esme