BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 26., kedd

Bree Tanner könyv

Sziasztok!

Itt egy extra bejegyzés!
Ma megyek haza Anyu kifaggat a suliról és megkérdi újságolvasás közben Aput:
- Megmerjük neki mondani?- csak mosolyog.
És mit mutatott?
Egy Tescos újságot. Benne a Bree Tanner élete.
Mivel én egy faluban élek nincs sajnos se Tesco se könyvesbolt.
Egyből riasztottam nagybátyámat és ma este megkapom a könyvet. Remélem ti is megkapjátok vagy ha valaki már olvasta szívesen várom a véleményét, tapasztalatát róla és ki is rakom az oldalra.
(A 12. feji fele lejjebb!!)
Puszi
Esme


(Bejegyzés szerkesztése: Ui.: Csak 29.-én lesz az Alexandrában. Néhány perce tudtam meg :'( )

1 megjegyzés:

Jandi írta...

Helló!
Nos, nem mondhatnám, hogy Bree a kedvenc szereplőm... Na jó: nem szeretem. De mivel a könyvet Stephenie írta, így elolvasom. A könyvtárból úgyis kikölcsönzöm.. :D