BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 2., szombat

Ez most komoly? :)

Sziasztok! Mint már chatbe írtam meggyógyultam. És nézegetem a modul lehetőségeket és látom hogy van benne statisztika. És az hogy lehet hogy elindítottam és 2054-et mutatott? Indítástól számítja? De ez számomra akkor is hihetetlen. A frissel mint látjátok késtem. Holnap vagy akár ma este megpróbálom összehozi. Elkezdtem írni de nem volt időm folytatni. A verseny eredményével is lógok még nektek. :'( Bocsi mindenkitől, de ma vagy holnap még felrakom.
Puszi
Esme

2 megjegyzés:

Klodette írta...

Szia. :)

Kaptam egy díjat, amit időhiány miatt, most nem tudok kitenni de A függőségek imádója blogger díj és arra utal, hogy szeretjük a folytatásos sztorikat.
Ezt gondoltam elküldöm neked is. :) Remélem örülsz neki. :)
Sok puszi
Klau

Klodette írta...

Függővégek imádója, jaj bocsi. Elírtam. :P:P