BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 12., kedd

Sajnálom! :(

Sziasztok!

Nagyon sajnálom hogy ilyen sokáig nem volt friss. Nagyon keveset gépezem és mindig egy kicsit és nem volt erőm este 10-kor még írni. Bocsánatot kérek mindenkitől és hamarosan jön a friss! :) Remélem azért örültök hogy nem tűntem el teljesen. Egy kis kárpótlásul itt van egy kis ízelítő:

/Victoria szemszög/
Egyre közelebb jöttek hozzám. Már egy ember is meg hallotta volna beszélgetésüket. Amikor mellém értek piros köd vett körbe.

Ez tudom hogy nagyon kevés de már egy kicsit több van kész. És persze a versenyről sem felejtkeztem el! Úgy gondoltam hogy a fejivel rakom fel. És persze azért is bocsi hogy nem tartottam be az időpontot. Egyébként azt kijavítottam megcsináltam, de a pontok nagyon szorosak voltak. De mindenkit megnyugtatok: Mindenki dobogós lett! xD Mivel csak hárman jelentkeztek. :( Azt hittem jobban be jön nektek de nem baj mivel elhiszem hogy sok dolga van mindenkinek.

Puszi
Esme

0 megjegyzés: